Socials voor Repair Care

Repair Care is specialist in duurzame oplossingen voor houtreparatie en -onderhoud. Het merk biedt producten en trainingen waarmee professionals houtconstructies kunnen herstellen en behouden, met focus op kwaliteit en lange termijn duurzaamheid.

Bij Repair Care draait alles om het versterken van de band met hun loyale doelgroep. Met organische socials zorgen we ervoor dat deze connectie niet alleen behouden blijft, maar sterker wordt. De content is erop gericht om herkenbaar en relevant te blijven voor een doelgroep die trouw is aan Repair Care.

Wat hebben we gedaan?

We werken met een strategie waarin we visuals en content creeren die goed aansluit bij de interesses van de huidige doelgroep. Dit doen we onder andere door middel van:

  • Educatieve berichten: hierbij delen we tips en tricks die de doelgroep direct zou kunnen toepassen.
  • Projectvoorbeelden: dit zijn succesverhalen van de huidige klanten van Repair Care.
  • Engagement posts: hierbij stimuleren we interactie om zo écht in gesprek te gaan met de doelgroep.

Wat hebben geleerd?

Met deze aanpak blijft Repair Care top of mind en versterken we hun positie als dé expert in houtreparatie. Door consistent aanwezig te zijn op Instagram en LinkedIn, hebben ze een stevige basis gelegd om hun relatie met de doelgroep te blijven versterken. Deze aanpak garandeert dat Repair Care zichtbaar blijft en blijvende impact maakt.

Wil jij ook aan de slag met het versterken van jouw online zichtbaarheid? Luna the label denkt graag met je mee. Bekijk de mogelijkheden op onze website, of neem direct contact met ons op.