A'DAM Onderwijs: deze driehoek is de ideale combinatie

Als onderdeel van de Amsterdamse schoolbesturen is A’DAM Onderwijs verantwoordelijk voor het invullen van de invalverzoeken op de scholen. De recruitment consultants en adviseurs van A’DAM Onderwijs zijn dagelijks op zoek naar onderwijstalent flexibel kan invallen. Dit kan gaan om korte opdrachten of langdurige vervangingen. In een krappe arbeidsmarkt is zichtbaarheid en aantrekkingskracht essentieel om het juiste talent aan te trekken. En dat is waar Luna om de hoek komt kijken!

A'DAM Onderwijs Luna the label

Creatief en resultaatgericht: dat is wat werkt voor A’DAM

Sinds 2022 werkt A’DAM Onderwijs samen met de branding specialisten van Concept God en de online marketeers van eRocket. In 2025 hebben we de driehoek aangevuld met de toevoeging van Luna the label.

Een gouden combinatie: Concept God bedenkt en creëert creatieve campagnes, Luna vertaalt het campagnemateriaal inspirerende content voor de social media kanalen en eRocket zorgt voor het behalen van de doelstellingen. Elk met hun eigen expertise, maar met één gezamenlijk doel: het vergroten van de zichtbaarheid en aantrekkingskracht van A’DAM Onderwijs.

De aanpak van Luna

Bij Luna ligt de focus op het creëren van herkenbare, toegankelijke content die het verhaal van A’DAM Onderwijs vertelt. Dit doen we onder andere met:

  • Wervende posts gericht op onderwijstalent
  • Een inkijkje in het dagelijks werk van de recruitment consultants
  • Testimonials van leerkrachten die via A’DAM Onderwijs werken
  • Visuele ondersteuning voor campagnes van Concept God

Door structurele contentplanning, visuele consistentie en storytelling zorgt Luna ervoor dat A’DAM Onderwijs niet alleen zichtbaar is, maar ook vertrouwen en verbinding opbouwt met de doelgroep.

Eerste resultaten

In de eerste maanden van de samenwerking boekten we direct mooie resultaten. Want, laten we eerlijk zijn, zelfs al is leadgeneratie niet het doel, is het toch fijn om te zien dat de inspanning loont! Benieuwd? We nemen je mee in de resultaten van april & mei v.s. de twee maanden ervoor.

Op Instagram bereikten we:

  • 40% stijging in volgers. Meer volgers zorgt voor een breder bereik én een hechte community, wat betrouwbaarheid uitstraalt.
  • 136% stijging in bereik. We bereiken meer potentieel talent voor de vacatures van A’DAM onderwijs!

Op LinkedIn bereikten we:

  • 95% meer views op de content. Bijna een verdubbeling!
  • 200% stijging in comments. Een van de belangrijkste pijlers, want meer comments zorgen voor meer zichtbaarheid van de content van A’DAM op het platform.
  • 170% meer klikken. Ook dit is een belangrijke pijler voor A’DAM, want het einddoel is natuurlijk om meer talenten aan te trekken.

Samen op zoek naar nieuw talent

Wat deze samenwerking bijzonder maakt, is de sterke driehoek samenwerking. Ieder met zijn eigen expertise bouwen we aan de groei van A’DAM onderwijs!
Benieuwd hoe jouw Instagram eruit zou zien met de hulp van Luna the label? Vraag vrijblijvend een feed voorbeeld aan – we laten het je graag zien.